دلم فـــــال می خواهـــــد
قهـــــوه ...
تــاروت ...
نمی دانــــــم ؟!
هر چه باشــــــد
......هر چه نقـــــش تـــــو
را در این روزهـــــای بــیرنــــگ
پــــر رنــــگ کنــــد !
دلم پــر
است
از این همــــــه روزهــــــای خـــــــــالی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
misssdandelion دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

دوسش دارم
چقدر دلم میخواد برم یه فالگیر خوب
همه روزام پر از دردسر شده

fadat azizam :)

بلوط دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام مهربون
چه خوب .. کاش یکی هم برای من فال می گرفت .. امیدوارم روزهای خوبی در انتظارتان باشد

سلام دوستم
خوبی؟ منم امیدوارم روز های خوبی داشته باشی

مهرداد شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

کاش فال هم خالی نبود
دیگر فالگیرها هم خالی‌اند و حرفهایشان بی نقش و بیرنگ
کاش رنگی از تو همه‌ی بی‌رنگی ها رو به فراموشی ببرده و عرصه‌ای پررنگ از حضورت فضا رو از روزهای خالی دور دور دور کنه...

کاش...
مرسی مهرداد جان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد